Programmeertaal in Moodle invoegen met Generico filter
Van een relatie die via Moodle aan medewerkers uitlegt hoe programmeertalen werken kreeg ik de volgende vraag: “Hoe voeg ik …
Lees meer
Nieuw inzicht voor Moodle
Als u inmiddels werkt met Moodle 3.5 heeft u mogelijk een mail ontvangen met de titel “Nieuw inzicht voor ‘Systeem’: …
Lees meer
H5P Dictee komt eraan!
Er zijn al een groot aantal H5P content types beschikbaar en toch komen er elke keer weer nieuwe bij. Oliver …
Lees meer
H5P Branching scenario komt eraan
Het kan nog even duren maar H5P laat in een update weten dat ze in 2018 met een nieuw content …
Lees meer
Moodle activiteit pas x dagen na aanmelding zichtbaar
In Moodle kan je aan activiteiten en secties bepaalde voorwaarden stellen. Bijvoorbeeld; als je hoger dan een zes hebt gehaald …
Lees meer
H5P Interactieve video – IKNL voorbeeld
IKNL staat voor Integraal Kankercentrum Nederland. Het is een kennis- en kwaliteitsinstituut voor de oncologische en palliatieve zorg met de Nederlandse …
Lees meer
Moodle Privacy (14): Implementatie privacy-API in Moodle plugins #video
Dé privacy-API! Dit woord zingt al maanden rond hier bij Avetica. Begin maart deelde we hier op Moodlefacts op wat …
Lees meer
H5P Image Pairing – nieuw contenttype
H5P heeft een nieuw content type gepubliceerd genaamd ‘Image Pairing‘. Je voegt heel eenvoudig twee afbeeldingen toe die samen een …
Lees meer
Moodle Privacy (13): Wie bepaalt het doel en het soort persoonsgegevens?
Nu 25 mei 2018 in snel tempo nadert, vliegen de verwerkersovereenkomsten me om de oren. Of deze documenten ook echt …
Lees meer
Handig: een kwaliteitscheck van je Moodle cursus
Course Checks Block is een handige plugin als je veel bezig bent met nieuwe Moodle cursussen of kopieën maakt van …
Lees meer
Moodle Privacy (12): Privacy instellingen van Moodle, wie is verantwoordelijk?
Naar aanleiding van een privacy-incident(je) eerder deze maand bij een klant van ons, kregen we een goed gesprek over de volgende …
Lees meer
Moodle Privacy (11): Ketenaansprakelijkheid en open source
Ketenaansprakelijkheid en open source, wat hebben die met elkaar te maken? Laat ik het duidelijk maken met een praktijkvoorbeeld. Stel, …
Ontdek hoe Moodle Workplace jouw organisatie helpt met slimme oplossingen, maatwerk en efficiënte leertrajecten. Kies ook voor slimmere oplossingen en meer resultaat met minder inspanning.
We gebruiken cookies om informatie over je apparaat op te slaan en te raadplegen. Door hiermee akkoord te gaan, kunnen we gegevens zoals je surfgedrag op deze site verwerken. Dit helpt ons om de juiste informatie en kennis over Moodle te tonen. Avetica waarborgt je gegevensbeveiliging met een ISO 27001 certificering en een ISAE 3000 verklaring voor privacy. Geef je geen toestemming of trek je die in, dan blijf je wel toegang houden tot alle informatie over Moodle en onze diensten.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.