Met trots kan ik melden dat Avetica nu zowel ISO 9001 als 27001 gecertificeerd is. ISO certificaten gelden als een internationale norm …
Lees meer
Hoe embed je H5P in Moodle?
Op de Moodlemoot in Londen in april van dit jaar hebben Dan Jeffries en onze collega Bas Harkink elkaar gesproken …
Lees meer
Automatisch zichtbaarheid Moodle cursus tonen of verbergen
Binnen de instellingen van een Moodle cursus kan je aangeven wat de startdatum en einddatum is van een cursus. Ook …
Lees meer
Laat studenten bestanden uitwisselen met de Moodle plugin student folder
Moodle kent standaard de bron ‘Folder’. Een folder kan door een docent worden toegevoegd aan een cursus en bevat in …
Lees meer
Nieuw overzicht Moodle functionaliteit per versie
Moodle 3.3 is al een tijdje uit en ik constateerde dat ons overzicht met functionaliteit per Moodle versie nog niet …
Lees meer
Storyline content direct tonen op Moodle cursuspagina
Vandaag behandelde ik een vraag van een klant die HTML5 output van Storyline direct wilde tonen op een cursuspagina van …
Lees meer
Test je Moodle cursus met DemoStudent
Maak kennis met DemoStudent. Een speciaal account in Moodle om je cursus te testen. Nu gebruikte je vast al ‘Wijzig …
Lees meer
Help, mijn e-mails vanuit Moodle komen niet aan bij de deelnemers!
Het is ronduit erg vervelend als de e-mails die je vanuit Moodle verstuurt niet aankomen bij de deelnemers. Notificaties van …
Lees meer
HTML5, SCORM, LTI? Wat moet ik kiezen als aanbieder van e-learning?
Van een klant van ons kreeg ik de volgende vragen: Is HTML5 de vervanger van SCORM? En hoe verhoudt het …
Lees meer
Een subcursus als activiteit? Dat biedt mogelijkheden!
Bij een grote opleiding die je via Moodle aanbiedt, wordt regelmatig gekozen om per opleidingsmodule een aparte Moodle cursus in …
Lees meer
Stuur de resultaten terug van Moodle naar Coachview
Sinds vorig jaar had het cursusadministratieprogramma Coachview de koppeling van hun SAAS-oplossing naar Moodle al gerealiseerd. Hiervoor zijn de standaard …
Lees meer
Inloggen in Moodle met je WordPress account
Inloggen in Moodle met je WordPress account. Dat kan nu met de authenticatieplugin WordPress authentication. Regelmatig zien we dat organisaties al …
Ontdek hoe Moodle Workplace jouw organisatie helpt met slimme oplossingen, maatwerk en efficiënte leertrajecten. Kies ook voor slimmere oplossingen en meer resultaat met minder inspanning.
We gebruiken cookies om informatie over je apparaat op te slaan en te raadplegen. Door hiermee akkoord te gaan, kunnen we gegevens zoals je surfgedrag op deze site verwerken. Dit helpt ons om de juiste informatie en kennis over Moodle te tonen. Avetica waarborgt je gegevensbeveiliging met een ISO 27001 certificering en een ISAE 3000 verklaring voor privacy. Geef je geen toestemming of trek je die in, dan blijf je wel toegang houden tot alle informatie over Moodle en onze diensten.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.