Pioneer, responsive Moodle template met veel opties
De tijd dat Moodle templates er nog behoorlijk Spartaans uitzagen, ligt echt achter ons. Met enige regelmatig worden er nieuwe …
Lees meer
Grafieken tonen van je bezoekers en deelnemers in Moodle
Het is een discrepantie voor elke docent of sitebeheerder; je wilt graag weten hoe vaak en wanneer er bezoekers en …
Lees meer
Nieuwe versie van Progress Bar grafisch veel mooier
De Progress Bas is al jaren lang een populaire Moodle plugin. Het geeft de studenten een goed beeld van de …
Lees meer
Test verouderde besturingssystemen en browsers
Met enige regelmaat krijgen we vragen over compatibiliteit van Moodle en e-learning modules met (verouderde) besturingssystemen en browsers. Zeker in …
Lees meer
Roos van Leary test in Moodle
Renske Burgerhout van Turennout werkzaam bij het CDA Steenkampinstituut liet mij weten dat ze de Roos van Leary test in …
Lees meer
Tool om Moodle cursussen te archiveren
Vrijwel elke Moodle site heeft ze wel: cursussen die niet meer gebruikt worden, maar nog wel in het cursusoverzicht staan. …
Lees meer
Hoe werkt het Moodle rechtensysteem?
Het huidige rollen- en rechtensysteem is geïntroduceerd in Moodle 1.7 met als achterliggende reden om te gaan voldaan aan de …
Lees meer
Nieuwe versie van cursusformat Socialwall Format
Een half jaar geleden kwam de eerste versie uit van het cursusformat Socialwall waarmee je op een Facebook-achtige manier je …
Lees meer
Infographic: 5 makkelijke manieren om boeiende online cursussen te ontwerpen
Op EdTechReview is een infographic gepubliceerd met als titel: 5 Easy Ways to Create an Engaging Online Course Als ik …
Lees meer
Reset in één keer alle myMoodle pagina’s
De Mijn Moodle pagina (tegenwoordig ook startpagina genoemd) is een persoonlijke pagina van de Moodle gebruiker. Hij/zij ziet daar een …
Lees meer
Eigen menu-items toevoegen aan navigatieblok
Al een flink aantal Moodle versies bestaat de mogelijkheid om eigen menu-items toe te voegen. Dit moet je Moodle template …
Lees meer
Moodle uiterlijk (toetsvragen) verbeteren
Op Moodlenews.com las ik een artikel over het verbeteren van het uiterlijk van Moodle. In dit geval heel specifiek over …
Ontdek hoe Moodle Workplace jouw organisatie helpt met slimme oplossingen, maatwerk en efficiënte leertrajecten. Kies ook voor slimmere oplossingen en meer resultaat met minder inspanning.
We gebruiken cookies om informatie over je apparaat op te slaan en te raadplegen. Door hiermee akkoord te gaan, kunnen we gegevens zoals je surfgedrag op deze site verwerken. Dit helpt ons om de juiste informatie en kennis over Moodle te tonen. Avetica waarborgt je gegevensbeveiliging met een ISO 27001 certificering en een ISAE 3000 verklaring voor privacy. Geef je geen toestemming of trek je die in, dan blijf je wel toegang houden tot alle informatie over Moodle en onze diensten.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.