De inschrijving voor de MoodleMoot Nederland & Vlaanderen is geopend. Wil jij geïnspireerd worden door keynote sprekers en andere Moodlelaars? …
Lees meer
Stap tijdig over naar LTI 1.3
Al sinds 2013 helpen wij onze klanten met het instellen van LTI. De afkorting staat voor ‘Learning Tools Interoperability’ en …
Lees meer
De visie van Moodle op AI: een open en flexibel fundament
Steeds meer cursusontwikkelaars en docenten zijn geïnteresseerd in het experimenteren met Kunstmatige Intelligentie (AI) binnen hun Learning Management System (LMS). …
Lees meer
Avetica wint aanbesteding Zuyd Hogeschool voor hosting Moodle & Mahara
We hebben geweldig nieuws om te delen. Avetica heeft de Europese openbare aanbesteding van Zuyd Hogeschool voor de ‘Hosting Moodle/Mahara’ …
Lees meer
Moodle navigatie eenvoudiger gemaakt
Als Moodle consultant zie ik veel verschillende Moodle sites van onze klanten. Met enige regelmaat word ik verrast door de …
Lees meer
Avetica is nu ook Mahara Business Partner
De manier waarop we leren verandert. Het is niet meer genoeg om alleen een cursus af te ronden. Je wilt …
Lees meer
Deel jij je kennis op de Nederlandstalige MoodleMoot 17 maart 2026?
De Nederlandstalige Moodle community komt weer bij elkaar op dinsdag 17 maart 2026 in Dordrecht. Werk jij met Moodle als …
Lees meer
MoodleMoot Global 2025 – terugblik met video
De wereldwijde MoodleMoot in Edinburgh was ook dit jaar weer inspirerend, gezellig en ook geslaagd. We blikken terug op dit …
Lees meer
Avetica wint voor de derde keer op rij de ‘Workplace Contributor of the Year’ award
Ieder jaar reikt het hoofdkantoor van Moodle prijzen uit aan Moodle Partners die een bijzondere prestaties hebben geleverd. Voor de …
Lees meer
MoodleMoot Global 2025 is gestart
Vandaag (dinsdag 16 september) is de eerste dag van de MoodleMoot Global 2025 voor alle deelnemers. De Moot vindt dit …
Lees meer
AFAS en Moodle koppelen? Zo pakken wij dat samen aan
Wanneer je organisatie gebruikmaakt van zowel AFAS als Moodle, is een koppeling tussen deze twee systemen een slimme stap. Een …
Lees meer
AI gebruiken bij Moodle vragen? Avetica Intelligence blijft nodig
We horen het steeds vaker; klanten die AI gebruiken om snel antwoord te krijgen op hun vragen. Dit is een …
Ontdek hoe Moodle Workplace jouw organisatie helpt met slimme oplossingen, maatwerk en efficiënte leertrajecten. Kies ook voor slimmere oplossingen en meer resultaat met minder inspanning.
We gebruiken cookies om informatie over je apparaat op te slaan en te raadplegen. Door hiermee akkoord te gaan, kunnen we gegevens zoals je surfgedrag op deze site verwerken. Dit helpt ons om de juiste informatie en kennis over Moodle te tonen. Avetica waarborgt je gegevensbeveiliging met een ISO 27001 certificering en een ISAE 3000 verklaring voor privacy. Geef je geen toestemming of trek je die in, dan blijf je wel toegang houden tot alle informatie over Moodle en onze diensten.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.