Moodle Support

Moodle Support

Moodle - Continious Improvement

Moodle is gebruiksvriendelijk, erg uitgebreid en flexibel in te richten. Toch blijft tijdens het ontwerpen en ontwikkelen van leerprogramma’s support, begeleiding en advies aan cursusontwikkelaars, docenten en trainers nodig om het gewenste resultaat te bereiken. Hierbij kun je denken aan:

  • installatie van extra module of plug-in
  • klankborden over een specifieke instelling
  • advies over bepaalde didactische inrichting
  • samen instellen van groepen en groeperingen
  • configureren van privacy en beveiligingsinstellingen
  • uploaden van nieuwe gebruikers

    Afdeling Customer Services

    Wij vinden goede support erg belangrijk. De afdeling Customer Services van Avetica bestaat uit 4 personen. Zij behandelen jouw Moodle vragen. Gaat een vraag verder dan technische of functionele vraag, dan wordt de vraag doorgezet naar een Moodle consultant. Avetica zorgt ervoor dat je vraag door de juiste professional wordt behandeld.

    Customer Services Moodle

    Ticketsysteem

    Elke supportvraag wordt geregistreerd in ons ticketsysteem en vanuit hier in behandeling genomen. Om jou hierbij optimaal van dienst te kunnen zijn, vragen wij om jouw vraag zo duidelijk mogelijk te formuleren en aanvullende informatie ter beschikking te stellen. Denk hierbij aan een URL of een screenshot ter illustratie van de vraag of verzoek. Per vraag wordt gekeken wat de prioriteit is en wie deze in behandeling neemt.

    E-mail:customerservices@avetica.nl
    Telefoon:+31 (0)88-6644864
    Bereikbaarheid:op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur

    Tijdens een lopend ontwikkelproject of implementatie, kun je vragen rechtstreeks stellen aan de betrokken consultant, ontwikkelaar of projectleider. Na oplevering van een project ontvangen wij jouw vragen graag via Customer Services. Wij maken u erop attent dat sommige vragen aan Customer Services kunnen leiden tot een factuur. Lees meer hierover in de overeengekomen SLA betreffende het onderwerp. Een link naar onze SLA staat in de footer van onze site.

    Van supportvraag naar kennisdeling

    Van een aantal vragen die gesteld worden, kan (zonder vermelding van namen) een blog worden geschreven met eventueel een instructiefilmpje. Zo delen we de kennis met alle Moodlelaars in ons Moodle blog.

    Hand-click.svg

    Moodlemoot 2023

    Heb jij je al ingeschreven voor hét Moodle event van het jaar?